Results 1 to 4 of 4

Thread: Nike Shox Kopen ETDZRLM

  1. #1

    Nike Shox Kopen ETDZRLM

    Miami Marlins general manager Dan Jennings will move down to the dugout to become the team's next manager, he confirmed to ESPN MLB Insider Jim Bowden on Monday.

    Jennings will replace Mike Redmond, who was fired Sunday by owner Jeffrey Loria after the Marlins fell to 16-22 and nearly were no-hit in a 6-0 loss to Atlanta that completed a three-game sweep.

    Bench coach Rob Leary also was fired.Jennings, who joined the Marlins in 2002 and ascended from vice president of player personnel to the general manager position after the 2013 season, will officially be named Redmond's replacement at a news conference later Monday morning.

    Jennings has spent the bulk of his career as a talent evaluator. Goedkoop Nike Free He worked as a scout with the Cincinnati Reds and Seattle Mariners before going to work for the Tampa Bay Rays as the team's scouting director in 1995. He was responsible for the selections of Josh Hamilton, Carl Crawford, James Shields and Rocco Baldelli, among numerous other future big leaguers.

    He was elected to the Professional Baseball Scouts Hall of Fame in 2012.

    Jennings played baseball at the University of Southern Mississippi and William Carey College before a brief stint as a pitcher with the New York Yankees organization in the mid-1980s. He coached baseball at Davidson High School in Mobile, Nike Air Max, but has no coaching or managing experience at the professional level.

    His hiring was earlier reported by CBSSports.com.

    "We haven't played to our capabilities," president of baseball operations Michael Hill said. "We're hopeful that a new voice will spark and motivate our guys."

    "I feel bad for them," reliever Steve Cishek said of Redmond and Leary. "It's not their fault."

    In his final game, Redmond had a hard time finding anyone who could get a hit. Shelby Miller was one out from a no-hitter when Justin Bour singled.

    In May 2003, Loria fired Jeff Torborg after 38 games. Replacement Jack McKeon led a turnaround that resulted in an improbable run to the World Series title.
    The Marlins haven't been to the postseason since.

    Following a busy offseason highlighted by the signing of slugger Giancarlo Stanton to a record $325 million contract, the Marlins had high hopes of ending their playoff drought. But their bullpen has been woeful,Nike Shox and the batting order has struggled aside from Stanton and major league batting leader Dee Gordon.

    The Marlins have lost nine of their past 13 games and are fourth in the NL East."We're looking for that consistency," Hill said. "We're swinging the bat well at times, but not when we need to do it. We're pitching well at times, but not when we need to do it. I think the solution is in that clubhouse."

    Loria has a reputation for impatience with managers. Along with the early-season firing of Torborg, he dismissed Fredi Gonzalez in June 2010, and fired Joe Girardi and Ozzie Guillen after one season each.

    Redmond went 62-100 in his first year as a major league manager with the Marlins in 2013. They improved to 77-85 last year, ending a streak of three consecutive last-place finishes in the NL East. Their 15-win improvement tied for the best in the National League by a 100-loss team since 1986.

    On the final day of last season, Redmond's contract was extended two years through 2017. Guillen is in the final year of his contract, which means Loria will be paying three managers this year.

    Redmond became the second big league manager to lose his job this season. Milwaukee fired Ron Roenicke on May 4 and replaced him with Craig Counsell.

    ESPN.com's Jerry Crasnick, ESPN's Buster Olney and The Associated Press contributed to this report.

  2. #2
    De Verenigde Staten zullen stemmen voor de Jordaanse prins Ali bin Al-Hussein voor FIFA-voorzitter op vrijdag en niet voor de omstreden Sepp Blatter, ondanks het potentieel voor represailles in de toekomst World Cup bod als de zittende wordt herkozen.

    President US Soccer Sunil Gulati gelooft dat prins Ali kan onttronen Blatter bij de organisatie stemt voor zijn leider in Zürich.

    Gulati, spreken op een conference call met verslaggevers een dag nadat 14 huidige en voormalige FIFA leidinggevenden en medewerkers werden aangeklaagd op een array van de kosten door het Amerikaanse ministerie van Justitie heeft bevestigd dat hij zijn stembiljet in het voordeel van de uitdager zal werpen.

    Gulati, ook de eenzame Amerikaan op de FIFA krachtige directiecomité,Nike Free 5.0 zou waarschijnlijk hebben tegen Blatter nog voordat aanklachten van deze week gestemd als de Amerikaanse genomineerde de vorst in februari.

    Maar op donderdag, Gulati zei dat hij niet zo zeker van de verkiezingen zal de aardverschuiving in het voordeel van Blatter dat velen voorspellen zijn.

    "Ik denk dat het gaat om een ??zeer competitieve verkiezingen zijn," aldus Gulati uit Zwitserland. "Wat gebeurt er op de grond hier is zeker heel anders dan het uitzicht van buiten.

    "Ik heb gesproken met genoeg mensen die open-minded zijn of steun hebben beloofd," vervolgde Gulati. "Ik denk dat je zult zien een stuk dichterbij stem dan mensen een paar weken geleden zou hebben geprojecteerd."

    Prins Ali heeft beloofd te hervormen FIFA, een standpunt gesteund door Amerikaanse voetbal en verscheidene andere naties van CONCACAF, de regionale confederatie dat Noord-en Midden-Amerika en het Caribisch gebied overziet. De meeste leden van de UEFA, de Europese confederatie, wordt ook verwacht tegen Blatter te stemmen.

    Maar omdat elk van de FIFA 209 aangesloten landen ontvangt een gelijke stem,Goedkoop Air Max en omdat de status quo heeft verrijkt beheerders in talloze kleinere landen, Blatter blijft de favoriet.

    Gulati zei ook Canadian Soccer Association president Victor Montagliani vertelde hem Canada zullen stemmen voor Ali.

    Eerder op donderdag, Gulati en Montagliani,Nike Shox Kopen samen met de Mexicaanse federatie voorzitter Justino Compean, werden belast met het toezicht op de bedrijfsvoering van de CONCACAF, de confederatie, dat toezicht houdt op Noord-en Midden-Amerika en het Caribisch gebied voor de FIFA, nadat het verboden zijn voorzitter Jeffrey Webb, die was onder degenen ambtenaren gearresteerd op woensdag.

    Gulati erkend dat de publieke houding van de federatie tegen Blatter zijn land zou kunnen gaan kosten de kans om een ??toekomstige WK.

    In 2010, Qatar versloeg de Verenigde Staten voor het recht op de 2022 evenement, een controversiële beslissing die nu wordt onderzocht in een Zwitsers strafrechtelijk onderzoek, dat ook werd aangekondigd op woensdag hosten.

    De VS zal naar verwachting een bod op het WK 2026 en de FIFA is ingesteld om te stemmen over een voorstel voor een nieuwe regel dat landen in Europa en Azië zouden verhinderen gastheer van het evenement, het openen van de deur voor de VS als het had steun Blatter's - onwaarschijnlijk zodra de federatie stemt tegen hem in de verkiezing.

    Maar Gulati zei dat het opruimen van de spel is wat het belangrijkste is, ongeacht de kosten.

    "Zou ik graag zien dat de Verenigde Staten gastheer van een WK in de toekomst?" Gulati zei. "Het antwoord is natuurlijk, ja. Maar voor mij, en voor US Soccer, beter bestuur en meer integriteit in CONCACAF en FIFA zijn veel belangrijker dan het hosten van een internationaal voetbaltoernooi. Dat is onze focus op dit moment."

  3. #3
    Sepp Blatter won herverkiezing voor een ongekende vijfde termijn als FIFA-voorzitter op vrijdag na challenger Prins Ali Bin Al Hussein van Jordanië in concessie na de eerste ronde van de stemming.

    Bij 65ste congres van de FIFA in Zürich, 209 aangesloten landen hun stem en de 79-jarige Blatter oogstte 133 stemmen voor prins Ali's 73 maar viel zeven stemmen verlegen van het verdienen van een twee-derde meerderheid, waardoor een tweede stem die alleen zou hebben geëist een eenvoudige meerderheid.

    Maar op dat punt, prins Ali sprak de stemgerechtigde leden en trok zich terug uit de race.

    "Ik wilde alleen maar om u allen bedanken. Het is een prachtige reis in termen van dat u, samen met u, het zien van de uitdagingen die je hebt. En ik wil bedanken in het bijzonder al degenen onder u die dapper genoeg om mij te steunen waren , "zei Ali. "Maar dat gezegd hebbende, ik zal terugtrekken uit de race. Dus dank jullie allemaal heel veel en ik wens u het allerbeste voor de toekomst."

    Belofte van een clean break van bezoedelde de recente geschiedenis van de FIFA prins Ali werd ondanks de ergste schandaal in 111-jarige geschiedenis van de organisatie afgewezen. Op woensdag, de Amerikaanse autoriteiten aangeklaagd 14 mensen aan omkoping, afpersing, fraude en het witwassen van geld kosten terug te gaan naar de jaren 1990 en arresteerde zeven ambtenaren - waaronder twee serveren FIFA vice-presidenten.

    Maar de controverse was niet genoeg om onttronen Blatter, die in de voorkant van juichende kiezers gevierd.

    "Ik ben nu de president van iedereen. Ik ben voorzitter van de FIFA. Ik dank u, ik dank dat je me hebt geaccepteerd," Blatter zei in een onsamenhangende dankwoord. "We zullen dit schip terug te brengen;.. We zullen het terug te brengen naar de kant We hebben een aantal organisatorische problemen We moeten de vrouwen in deze commissie, we moeten meer doen.

    "Ik hou van je, ik hou van mijn werk.Nike Free Kopen Ik ben niet perfect. Niemand is perfect, maar we zullen een goede baan samen doen ben ik zeker. Ik dank je wel, ik dank u voor het vertrouwen. Vertrouwen en zelfvertrouwen Samen gaan we. Laten we gaan FIFA! "

    In aanvulling op de Amerikaanse sonde, Zwitserland opende haar eigen onderzoek naar de toekenning van het WK 2018 aan Rusland en de 2022 event naar Qatar - twee landen verwikkeld in controverses mensenrechten, onder andere kwesties, maar Blatter zei dat hij was niet geïnteresseerd in herzien van het biedproces. Hij zei ook dat hij een 32-team World Cup zou behouden en te verzetten tegen de uitbreiding van wat de FIFA cash cow.

    "Ik zal het WK niet aanraken, het is te belangrijk", zei hij. "Ik neem de verantwoordelijkheid om de FIFA terug te brengen, met u zullen we het doen, ik ben ervan overtuigd.

    "Ik ben een trouwe man, nu God,Nike Air Max Allah of wie we geloven, zullen ze ons helpen om FIFA terug te brengen. Ik beloof u aan het einde van mijn mandaat zal ik de FIFA geven aan mijn opvolger in een zeer sterke positie."

    De opsporingsonderzoeken werpen een schaduw op Blatter's 17-jarige regering als president van de FIFA, maar het was niet genoeg om te stoppen met hem wordt verkozen voor een andere termijn van vier jaar.

    "We hebben geen revoluties nodig, maar we altijd evolutie nodig," Blatter zei tijdens zijn pre-electorale speech. "Gisteren, de dag voor en vandaag, ik word verantwoordelijk voor de huidige storm gehouden. OK, het zij zo. Ik zal die verantwoordelijkheid te nemen. Net zoals ik al zei, ik zal nemen op mij. Ik zal het te accepteren en ik wil FIFA samen op te lossen met u.

    "Ik wil overhandigen een FIFA dat de storm.Nike Shox Kopen Een FIFA dat voldoende waarborgen die de politieke interventies nodig zal hebben. Ik beloof u dit naar voren zijn gekomen," zei Blatter.

  4. #4
    De Chicago Bulls onderhandelen over een vijfjarig contract met coach Iowa State Fred Høiberg naar hun volgende hoofdcoach te worden, meerdere league bronnen vertelde ESPN's Andy Katz en Nick Friedell.

    Een bron dicht bij de situatie vertelde ESPN's Jeff Goodman dat Høiberg zal een ontmoeting met de Bulls op maandag en dat de partijen wordt verwacht dat zij een deal te voltooien, behoudens een laatste tweede instorting in de onderhandelingen.

    Hoewel het contract taal wordt nog steeds gehamerd, meerdere bronnen zei dat het gevoel van velen binnen de Bulls organisatie is dat de deal is alles maar compleet.

    Het nieuws komt niet als een verrassing; Høiberg is genoemd als opvolger van Tom Thibodeau maanden,Nike Free 5.0 vanwege zijn hechte vriendschap met Bulls algemeen directeur Gar Forman en verscheidene anderen in de front office van het team. Thibodeau werd ontslagen donderdag na vijf seizoenen met de Bulls. Hij had twee jaar en bijna $ 9.000.000 links op zijn contract.

    Høiberg, 42, bracht vier van zijn 10 seizoenen in de NBA spelen voor de Bulls. Hij is de hele competitie voor het succes dat hij op zijn alma mater heeft gerespecteerd, maar zijn overstap van Ames naar Chicago werd verwacht voor een tijdje. Hoewel het onduidelijk wanneer precies een formele persconferentie zal worden gehouden om de Høiberg huren aan te kondigen, de Des Moines Register meldde het kan zo vroeg dinsdag komen.

    Høiberg De deal wordt verondersteld de moeite waard om een ​​totaal van $ 25 miljoen van de New York Daily News gemeld. Hij antwoordde niet om meerdere SMS-berichten verzonden door ESPN.com. Forman zei in een SMS-bericht zaterdag dat hij "niet van plan om te reageren op geruchten of bronnen."

    Høiberg had aortaklepvervanging chirurgie 17 april aan de Mayo Clinic in Rochester, Minnesota. Hij had aanvankelijk een operatie in juni 2005 tot een vergrote aortaklep te corrigeren.

    Høiberg trok zich van het spelen van basketbal in april 2006 op de leeftijd van 33 naar een baan in de Minnesota Timberwolves front office te nemen.

    Bijgenaamd "de burgemeester," Høiberg werd gevierd bij zijn terugkeer naar Ames in 2010. Hij coachte de Cyclonen worden om de NCAA toernooi in vier van zijn vijf seizoenen, met inbegrip van de laatste vier. Iowa State bereikt de Sweet 16 in 2014 en won meer dan 25 games de afgelopen twee seizoenen en 115 in totaal in zijn vijf op de school. Hij tekende een 10-jarige deal met de Cyclonen in april 2013.

    Personable vaardigheden Høiberg's werkte goed in de universiteit, en zijn "NBA-stijl" - hij is een spelers-eerste coach - wordt verwacht om te helpen bij zijn overgang naar de profs. Hij liep ook Iowa State als een NBA-team, die meerdere transfers als waren zij vrije agenten elk seizoen.

    Forman en Bulls executive vice president John Paxson benadrukte dat hun volgende hoofdcoach een sterke communicator moet zijn,Goedkoop Air Max iets wat zowel voelde Thibodeau worstelde met name tegen het einde van zijn ambtstermijn. De hoop binnen de Bulls organisatie is dat Høiberg past het wetsvoorstel en kan een meer vrij stromende offensief systeem te creëren - liep hij een pro-stijl misdrijf in Ames - die krijgt de Bulls over de bult in de Eastern Conference play-offs.

    Iowa State atletische directeur Jamie Pollard werd verwacht vertrek Høiberg voor maanden, maar in het ongewisse gebleven tijdens het wachten om te zien of de Bulls Thibodeau zou ontslaan. Pollard zei in een tekst naar ESPN.com vorige week dat de situatie was "absoluut bizar. '' Hij had een zaterdag tekstbericht niet terug naar ESPN.com.

    Zodra Høiberg is, zal de Cyclonen overwegen op zoek naar binnen aan de bovenkant assistent TJ Otzelberger,Nike Shox die bij hen was voor zeven seizoenen voor vertrek naar een vergelijkbare functie bij Washington. Hij keerde terug naar personeel Høiberg van dit voorjaar.

    Voormalig coach Iowa State en de huidige UTEP coach (en eenmalige Bulls coach) Tim Floyd, evenals de huidige Phoenix Suns coach en Iowa State alumnus Jeff Hornacek, ook worden naar verwachting in de mix voor de functie. Hornacek heeft nog één seizoen gegarandeerd met de Zonnen, met een team optie voor 2016-17.

    "Het zou een eer zijn, en het leuk om je alma mater coach zou zijn, maar [Suns general manager] Ryan [McDonough] en ik kwam hier met een doel, en het doel is om de Phoenix Suns weer op de rails, "Hornacek zei vrijdag, volgens azcentral.com, toen hem gevraagd werd over de mogelijke Iowa State opening. "We hadden een goede start in het eerste jaar en een aantal hobbels vorig jaar, maar we zijn vastbesloten om hier zijn en dit ding te gaan. ''

    Iowa State zal naar verwachting een top-10 team van volgend seizoen. De Cyclonen terug Georges Niang, Jameel McKay en Monte Morris en mag uitdagen Kansas voor de bovenste plek in de Big 12.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •